seysso-logo-biale-01
Strona główna » Serwis

Serwis szczoteczek sonicznych

SERWIS REKLAMACYJNY

FORMULARZ KONTAKTOWY

SERWIS POGWARANCYJNY

Istnieje możliwość zakupu elementu zestawu po ukończeniu okresu gwarancji. Aby otrzymać szczegóły prosimy o kontakt z serwisem reklamacyjnym.

    Złożenie reklamacji krok po kroku:

    Reklamację można złożyć drogą wysyłkową na podany powyżej adres.

    Jeżeli sprzedany towar jest wadliwy, można skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących kupującemu z tytułu niezgodności towaru z umową.

    Gwarancja na produkt jest dobrowolna, a jej okres zależy od woli gwaranta. Jeżeli okres ochrony nie został określony w oświadczeniu gwarancyjnym (karta gwarancyjna), przyjmuje się, że wynosi on 2 lata. 

    Aby zareklamować produkt konieczne jest dostarczenie paragonu/faktury lub wypełnionej karty gwarancyjnej.

    Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym otrzymano reklamowany towar.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.