Regulamin programu lojalnościowego SEYSSO
Regulamin programu lojalnościowego SEYSSO - Smile Positive Club
§1 Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin.
SEYSSO – Shop Dent Sp. z o.o. (podmiot prowadzący sklep internetowy SEYSSO.PL) z siedzibą w Warszawie, przy ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001073943, NIP: 5223280401, REGON: 527150533 będąca organizatorem Programu Lojalnościowego SEYSSO.PL.
Program Lojalnościowy lub Program – program lojalnościowy prowadzony przez SEYSSO, którego zasady określa niniejszy Regulamin, umożliwiający Uczestnikom gromadzenie punktów i wymianę ich na korzyści przewidziane Regulaminem.
Uczestnik Programu lub Uczestnik – osoba fizyczna spełniająca warunki określone w Regulaminie, która przystąpiła do Programu Lojalnościowego i korzysta z jego zasad.
Sklep - sklep internetowy SEYSSO.pl prowadzony przez Shop Dent Sp. z o.o. pod adresem https://seysso.pl/.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
Konto lub Konto Klienta – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot kupujący w Sklepie może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Punkty – jednostki rozliczeniowe przyznawane Uczestnikom zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, które mogą być wymieniane na Korzyści w Programie.
Kupon rabatowy lub Kod rabatowy – elektroniczny kod lub funkcjonalność systemu Sklepu, pozwalająca Uczestnikowi na obniżenie wartości Zamówienia na zasadach opisanych w Regulaminie.
Zamówienie – zamówienie na Produkty składane w Sklepie zgodnie z regulaminem Sklepu internetowego SEYSSO.PL.
Produkty – towary dostępne w ofercie Sklepu, które mogą być przedmiotem Zamówienia.
§2 Kontakt z SEYSSO
1. Wszelki kontakt z SEYSSO może odbywać się za pośrednictwem:
- adresu poczty elektronicznej: seysso@seysso.com,
- numeru telefonu: 22 112 38 38.
§3 Postanowienia ogólne
1.Program Lojalnościowy realizowany jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2.Każdy uczestnik Programu Lojalnościowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem, a udział w Programie Lojalnościowym oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
3. Uczestnik Programu Lojalnościowego zbiera punkty (za zamówienia i inne aktywności opisane w § 5 poniżej, dzięki którym zyskuje korzyści opisane w § 6 poniżej.
4. W przypadku, gdy Uczestnik wymieni zebrane w ramach Programu Lojalnościowego punkty na kupon rabatowy, który następnie wykorzysta przy składaniu Zamówienia w Sklepie, a w dalszej kolejności taki uczestnik dokona zwrotu Produktów objętych ww. Zamówieniem w ramach prawa odstąpienia od umowy sprzedaży; liczba punktów w Programie Lojalnościowym odpowiadająca wartości bonu zostanie zwrócona na Konto Klienta. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych ze zwrotem punktów należy kontaktować się z SEYSSO w sposób wskazany w § 2 w godzinach pracy: 9-19 w dni robocze.
5. Sposób realizacji Zamówień oraz zasady składania reklamacji zostały uregulowane w Regulaminie sklepu internetowego SEYSSO.PL.
6. Wszelkie publikowane przez SEYSSO materiały dotyczące Programu Lojalnościowego, niezależnie od formy i miejsca publikacji, mają charakter wyłącznie informacyjny. Wiążący charakter ma wyłącznie niniejszy Regulamin.
7. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
§4 Przystąpienie do Programu Lojalnościowego
1. W celu przystąpienia do Programu Lojalnościowego (tj. skorzystania z możliwości gromadzenia punktów w Programie oraz wymiany tych punktów na nagrody) należy spełnić łącznie następujące warunki:
- posiadać Konto Klienta w sklepie SEYSSO.PL,
- zapoznać się z niniejszym regulaminem Programu Lojalnościowego,
- dokonać jednorazowego Zamówienia w sklepie internetowym SEYSSO.PL po uruchomieniu Programu Lojalnościowego - po dacie 17.09.2025 r.
2. W Programie Lojalnościowym mogą uczestniczyć tylko osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych (oraz w określonych przez prawo przypadkach także osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych).
3. Uczestnicy Programu Lojalnościowego powinni aktualizować na bieżąco podane dane kontaktowe, w tym swój adres e-mail.
4. Członkostwo w Programie Lojalnościowym jest osobiste i nieprzenoszalne. Obowiązuje limit jednego członkostwa na osobę i zarejestrowany adres e-mail (Konto Klienta).
5. Udziału w Programie Lojalnościowym nie należy wykorzystywać do odsprzedaży produktów lub w celach osiągnięcia zysku. W Programie Lojalnościowym nie mogą uczestniczyć osoby współpracujące z SEYSSO w ramach jakichkolwiek afiliacji.
6. Punkty zgromadzone przez Klienta w trakcie uczestnictwa w Programie Lojalnościowym SEYSSO pozostają na koncie Klienta bezterminowo.
7. Saldo punktów zgromadzonych w ramach Programu Lojalnościowego można sprawdzić na Koncie Klienta w sklepie SEYSSO.PL.
8. Uczestnik otrzymuje dostęp do strony Programu Lojalnościowego poprzez zalogowanie się do Konta Klienta w sklepie SEYSSO.PL. Przez „stronę Programu Lojalnościowego” rozumie się obszar Konta Klienta gromadzący informacje dotyczące udziału uczestnika w Programie Lojalnościowym.
§5 Sposoby gromadzenia i anulowania punktów w Programie Lojalnościowym
1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego staje się każdy klient sklepu SEYSSO.PL, który dokona zamówienia w sklepie po dacie startu Programu (tutaj data).
2. Aby sprawdzić saldo swojego konta w Programie oraz wymieniać zgromadzone punkty na nagrody, Uczestnik Programu Lojalnościowego musi mieć założone konto w sklepie SEYSSO.PL.
3. Jeśli Klient złoży zamówienie, ale jednocześnie nie założy konta w Sklepie, wówczas system tworzy tzw. konto bez rejestracji. Wówczas punkty za takie zamówienie są naliczane zgodnie z zasadami niniejszego regulaminu (w bazie danych znajduje się pełny rekord klienta, ale bez loginu i hasła). Klient może w dowolnym momencie założyć konto w Sklepie. W takiej sytuacji Klient natychmiast widzi historię swoich zamówień oraz wszystkie zgromadzone wcześniej punkty na Koncie Klienta w sklepie SEYSSO.PL.
4. Zasady gromadzenia punktów w Programie Lojalnościowym:
- Za każdy dokonany zakup w Sklepie SEYSSO.PL Uczestnik Programu otrzymuje punkty według następującego przelicznika: za każde wydane dwa złote Uczestnik otrzymuje jeden punkt, na przykład za zamówienie na kwotę 200 zł Uczestnik otrzyma 100 punktów. Punkty za dane zamówienie są naliczane w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
- Punkty przyznawane są również za dodatkowe aktywności Uczestników określone poniżej:
-
- Za wystawienie opinii o produkcie zakupionym w sklepie SEYSSO.PL lub opinii o firmie Uczestnik otrzymuje 60 punktów (zarówno opinia o produkcie, jak i firmowa musi być potwierdzona zakupem).
5. Zasady anulowania punktów w Programie Lojalnościowym:
- W przypadku anulowania Zamówienia przez Uczestnika Programu, z salda Uczestnika automatycznie zostanie odjęta liczba Punktów, która przysługiwała za dane Zamówienie.
- Jeżeli Zamówienie zostanie anulowane jeszcze przed naliczeniem za nie punktów w Programie, punkty nie pojawią się na saldzie Klienta.
- Jeżeli Klient otrzymał punkty za Zamówienie i wymienił je na kupon rabatowy (nagrodę w Programie), a następnie anulował lub zwrócił Zamówienie, liczba Punktów przyznana za dane Zamówienie zostanie usunięta z konta Klienta, nawet jeżeli oznacza to, że po usunięciu Punktów saldo punktowe Klienta będzie miało wartość minusową.
§6 Korzyści w Programie Lojalnościowym
1. Korzyści przewidziane w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na gotówkę, inne ekwiwalenty pieniężne ani żadną inną formę rekompensaty.
2. Zebrane punkty Uczestnik może wymienić na kody rabatowe obniżające wartość kolejnych Zamówień według poniższych zasad:
- 100 punktów - kupon rabatowy o wartości 10 zł,
- 200 punktów - kupon rabatowy o wartości 20 zł,
- 300 punktów - kupon rabatowy o wartości 30 zł,
- 400 punktów - kupon rabatowy o wartości 40 zł,
- 500 punktów - kupon rabatowy o wartości 60 zł,
- 1500 punktów - kupon rabatowy zmniejszający cenę dowolnej szczoteczki lub irygatora SEYSSO o 50%.
3. W celu aktywowania kuponu rabatowego należy na Koncie Klienta wejść w „Program lojalnościowy” i wybrać opcję „Wymień punkty na rabat”.
4. Zniżki przysługujące w ramach Programu Lojalnościowego nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że warunki odrębnej promocji lub rabatu stanowią inaczej.
5. Aby wymienić zgromadzone punkty na kupon rabatowy zmniejszający cenę dowolnej szczoteczki lub irygatora SEYSSO o 99%, należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu, i zgłosić chęć wymiany punktów na wspomniany kod rabatowy. Wówczas indywidualny kod rabatowy zostanie wygenerowany i przekazany Uczestnikowi programu. W zgłoszeniu należy podać pełną nazwę produktu, który Uczestnik chce zakupić z wykorzystaniem wspomnianego kodu rabatowego.
6. Każdy kupon rabatowy może zostać wykorzystany tylko raz.
§7 Rezygnacja z udziału w Programie Lojalnościowym oraz wykluczenie z Programu Lojalnościowego
1. Uczestnikowi Programu Lojalnościowego przysługuje prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w dowolnym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez podawania przyczyny.
2. Rezygnacja taka następuje:
- poprzez usunięcie Konta Klienta lub
- jeżeli uczestnik chce zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym nie tracąc Konta Klienta - przekazując odpowiednią dyspozycję w wiadomości email przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu. W takim przypadku Konto Klienta pozostanie nadal aktywne, jednak zgromadzone punkty i korzyści zostaną anulowane i nie będą mogły zostać wykorzystane.
3. W przypadku stwierdzenia przez SEYSSO, że uczestnik Programu Lojalnościowego naruszył jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu, SEYSSO może wykluczyć takiego uczestnika z Programu Lojalnościowego. Oznacza to, że uczestnik nie może już gromadzić punktów w Programie Lojalnościowym ani wymieniać ich na korzyści. W takiej sytuacji SEYSSO informuje uczestnika o wykluczeniu, kontaktując się z nim na podany przez uczestnika adres e-mail powiązany z Kontem Klienta.
4. Z chwilą rezygnacji bądź wykluczenia z Programu Lojalnościowego wszystkie korzyści związane z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym ulegają natychmiastowemu unieważnieniu.
§8 Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego
1. Prawo do składania reklamacji dotyczących Programu Lojalnościowego przysługuje każdemu uczestnikowi Programu Lojalnościowego. Reklamacje można złożyć w formie pisemnej na adres ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa lub drogą elektroniczną w wiadomości e-mail na adres e-mail przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
2. SEYSSO zaleca, aby reklamacja zawierała:
- dane identyfikacyjne Uczestnika – imię i nazwisko, adres zamieszkania,
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, m.in. rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości,
- roszczenie Uczestnika.
3. Wymogi podane w ust. 2 stanowią jedynie zalecenie i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez SEYSSO następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku gdy reklamacja wymaga uzupełnienia, SEYSSO zwróci się do uczestnika Programu Lojalnościowego z prośbą o jej uzupełnienie na dane kontaktowe wskazane przez uczestnika Programu Lojalnościowego i poinformuje o nowym terminie jej rozpatrzenia.
5. Skorzystanie z postępowania reklamacyjnego nie wyłącza innych praw uczestnika Programu Lojalnościowego, jeżeli takie przysługują mu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
§9 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Uczestników jest SEYSSO (dalej: „Administrator”). SEYSSO posiada wyznaczonego inspektora ochrony danych: Wojciecha Madeja w sprawach przetwarzania danych osobowych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: seysso@seysso.com, a także pisemnie pod adresem: ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa.
2. Dane osobowe Uczestnika Programu Lojalnościowego (imię, nazwisko, adres e-mail, identyfikatory internetowe lub inne dane, które uczestnik zdecyduje się udostępnić w związku z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym np. data urodzenia uczestnika), będą przetwarzane w celach:
- realizacji umowy na podstawie zaakceptowanego przez uczestnika Regulaminu Programu Lojalnościowego, w tym rozliczania zebranych punktów w Programie Lojalnościowym i wymiany ich na korzyści, kontaktu w sprawie funkcjonowania Programu Lojalnościowego (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- rozpatrywania ewentualnych reklamacji i skarg – dane są przetwarzane przez Administratora z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO) przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacji. Po zakończeniu powyższych działań Administrator może przetwarzać podane przez uczestnika dane osobowe w celu archiwizacji dokumentacji i wykazania przebiegu procedury reklamacji w przyszłości na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego i przepisów o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
3. Administrator może przetwarzać dane osobowe uczestników także na podstawie udzielonych przez uczestnika zgód na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego mogą zostać przekazywane następującym podmiotom (w tym także podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora) m.in.: dostawcy usług informatycznych, kancelariom i firmom prawniczym, marketingowym, hostingowym, podmiotom świadczącym usługi outsourcingowe, firmom telekomunikacyjnym, z zakresu obsługi klienta, podmiotom powiązanym z Administratorem, dostawcy usług księgowo-finansowych i kontrolnych, doradczych.
5. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego będą przetwarzane na terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego mogą być przetwarzane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego tylko wtedy, gdy:
- państwo docelowe zapewnia adekwatny poziom ochrony danych osobowych do tego, który obowiązuje w Unii Europejskiej; lub
- Administrator zawarł lub podwykonawca Administratora zawarł umowę o oparciu o standardowe klauzule umowne lub wdrożyli oni inny mechanizm, który zgodnie z przepisami prawa legalizuje transfer danych do państwa trzeciego.
6. Administrator nie będzie stosował wobec uczestników Programu Lojalnościowego zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania bez udziału członków personelu Administratora.
7. Dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego będą przechowywane do czasu upłynięcia terminu przedawnienia roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W zakresie danych przetwarzanych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze przetwarzane one będą do czasu wypełnienia tych obowiązków. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Bright Future dane osobowe będą przechowywane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania jest zgoda dane osobowe uczestnika będą przechowywane do momentu wycofania takiej zgody.
8. W przypadkach określonych przepisami obowiązującego prawa Uczestnikom Programu Lojalnościowego przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Uczestnikom Programu Lojalnościowego przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, jeżeli uznają, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
10. W przypadku, gdy Administrator przetwarza dane osobowe uczestników Programu Lojalnościowego na podstawie zgody, uczestnik ma prawo cofnąć zgodę w każdym momencie, pozostanie to jednak bez wpływu na przetwarzanie danych osobowych, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
§10 Postanowienia końcowe
1. SEYSSO zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego w dowolnym momencie. W przypadku, gdy SEYSSO podejmie decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego, poinformuje wówczas o tym z wyprzedzeniem uczestników Programu Lojalnościowego oraz umożliwi im wymianę zgromadzonych punktów w Programie na nagrody, wyznaczając na to konkretny termin.
2. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.
3. Program Lojalnościowy jest organizowany zgodnie z prawem polskim oraz w języku polskim.
4. Regulamin Programu Lojalnościowego udostępniony jest na stronie: seysso.pl
5. Uczestnicy Programu Lojalnościowego, za wyrażoną przez siebie odrębną i dobrowolną zgodą, mogą otrzymywać drogą mailową i SMS informacje związane z Programem Lojalnościowym, w tym m. in.: informacje o zmianach w programie, liczbie zebranych punktów oraz informacje o zniżkach i promocjach dotyczących Programu Lojalnościowego.
6. SEYSSO zastrzega sobie prawo, w najszerszym zakresie dozwolonym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu. Wprowadzone zmiany nie będą naruszać praw nabytych Uczestników Programu Lojalnościowego, co oznacza, że zmiana postanowień Regulaminu nie ma wpływu na przyznane korzyści (przywileje) uczestników Programu, którzy skorzystali z nich w oparciu o postanowienia Regulaminu w brzmieniu przed zmianą. Zmiana Regulaminu zacznie obowiązywać po upływie 14 dni od dnia poinformowania o zmianie. W przypadku zmiany Regulaminu SEYSSO poinformuje o tym fakcie uczestników Programu Lojalnościowego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą kilku różnych metod komunikacji. Jeśli uczestnik Programu Lojalnościowego nie akceptuje zmian, ma prawo zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w dowolnym momencie.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
8. Odpowiedzi na zapytania związane z Programem Lojalnościowym udzielane będą przez SEYSSO za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: seysso@seysso.com.
9. Regulamin obowiązuje od dnia 17.09.2025 r.