Regulamin Gwarancja Satysfakcji
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „GWARANCJA SATYSFAKCJI” w sklepie internetowym www.seysso.pl
I. Słowniczek
1. Okres testowania – 30 dni liczone od momentu odebrania przez Uczestnika przesyłki z Produktem.
2. Organizator promocji – WM Brands sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa, NIP: 5223098659, REGON: 368086172, zarejestrowana pod numerem KRS: 0000691342, wysokość kapitału zakładowego 30.000,00 zł.
3. Promocja – akcja promocyjna „Gwarancja satysfakcji”, odbywająca się na zasadach określonych Regulaminem.
4. Produkt – wybrany przez Organizatora promocji asortyment, objęty Promocją, wskazany w § II ust. 1 Regulaminu.
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Regulamin Sklepu – regulamin dotyczący Sklepu.
7. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.seysso.pl.
8. Uczestnik – osoba fizyczna, spełniająca warunki uczestnictwa określone w § IV Regulaminu.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Uczestnika o skorzystaniu z Promocji na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
II. Postanowienia ogólne
1. Promocją objęte są wyłącznie Produkty wskazane w poniższym linku: https://seysso.pl/pl/menu/gwarancja-satysfakcji-536.html
2. Promocja trwa od 2 grudnia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r. do godz. 23:59 lub do wyczerpania zapasów Produktów.
3. W celu skorzystania z Promocji, niezbędny jest dostęp do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa.
4. Promocja obowiązuje na terenie Polski.
III. Zasady promocji
1. Promocja polega na zakupie przez Uczestnika, spełniającego warunki Promocji, Produktu i testowaniu go przez 30 (trzydzieści) dni od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem. W przypadku niezadowolenia z wybranego Produktu, Uczestnik może go zwrócić i otrzymać pełen zwrot kosztów.
2. Odesłanie Produktu objętego Promocją, powinno nastąpić w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia zakończenia Okresu testowania.
3. Promocja obowiązuje w czasie jej trwania wskazanym w II ust. 2. Regulaminu.
4. Uczestnik ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Promocji.
5. Uczestnik może skorzystać z Promocji tylko jeden raz podczas jej obowiązywania.
6. Uczestnik może złożyć Zamówienie tylko na jeden Produkt objęty Promocją.
IV. Ograniczenia promocji
W ramach programu „Gwarancja Satysfakcji” prawo do zwrotu przysługuje maksymalnie w odniesieniu do jednej sztuki danego modelu produktu (rozumianego jako produkt o tych samych funkcjach i specyfikacji technicznej, niezależnie od koloru, wariantu opakowania czy innej cechy różnicującej) w ramach jednego gospodarstwa domowego (rozumianego jako ten sam adres zamieszkania lub dostawy) oraz jednego klienta. Łączna liczba produktów, które mogą zostać zwrócone w ramach jednej edycji promocji, wynosi dwie (2). Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych uczestnika i odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku stwierdzenia naruszenia niniejszych zasad.
V. Warunki uczestnictwa
1. Promocja skierowana jest do osób fizycznych, mających pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Uczestnik korzystając z Promocji akceptuje jej Regulamin.
VI. Zwroty i reklamacje
1. Aby zwrócić testowany Produkt niespełniający oczekiwań, Uczestnik będzie obowiązany wypełnić dedykowany do tego formularz zwrotu, dostępny na stronie https://media.user.com/uploads/t9oh2f-shopdent/formularz-zwrotu-gwarancja-satysfakcji_u5lIbOG.pdf w terminie 7 dni od zakończenia Okresu testowania. Wysyłki Produktu należy dokonać na następujący adres: ul.Szyszkowa 35/37, HALA A, doki 22–26, 02-285 Warszawa
2. Warunkiem zwrotu środków za Produkt, jest zwrot całego Produktu tj. ze wszystkimi elementami zestawu.
3. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Uczestnik.
4. Zwrot kosztów nastąpi w terminie 14 dni od dokonania zwrotu Produktu do Sklepu, po pozytywnej weryfikacji zawartości otrzymanej paczki.
5. Reklamacje związane z niezgodnością towaru z umową, zakupionego w ramach Promocji będą rozpatrywane zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Sklepu (dostępny na stronie https://seysso.pl/pl/terms/reklamacje-33.html).
6. Uczestnik może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz postępować zgodnie z procedurą zwrotu Produktu na podstawie Regulaminu Sklepu.
VII. Postanowienia końcowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Organizator Promocji. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.
2. Do kwestii nieprzewidzianych Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu (odpowiednio, przez który Sklep zostało złożone Zamówienie).
3. W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, Zamówienia są realizowane na podstawie Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.