Reklamacje
Proces Reklamacyjny w SEYSSO – Jesteśmy tu, aby Ci pomóc
W SEYSSO stawiamy na Twoje zadowolenie i dlatego zapewniamy 2-letni okres gwarancji na nasze produkty. Jeżeli napotkasz jakiekolwiek problemy z urządzeniem prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona sprawnie i bezproblemowo:
1. Dokument gwarancyjny:
- Przygotuj kopię paragonu lub faktury, jeżeli nie posiadasz dokumentu, a nie minęły dwa lata od zakupu urządzenia skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem reklamacji pod nr tel.22 112 38 18
2. Formularz reklamacyjny:
- W przypadku wysyłkowej reklamacji, wypełnij proszę nasz formularz online, który znajdziesz Tutaj
- W przypadku osobistego złożenia reklamacja możesz przyjść z wypełnionym formularzem lub wypełnić go na miejscu. Jest on kluczowy dla szybkiego przebiegu procesu reklamacyjnego.
- Z tytułu gwarancji możemy zaoferować jedynie naprawę lub wymianę urządzenia, jeżeli chcą Państwo ubiegać się o zwrot środków za urządzenie prosimy o kontakt i reklamację bezpośrednio u sprzedawcy reklamowanego towaru.
3. Co dołączyć do reklamacji:
- Reklamowane urządzenie - rękojeść i ładowarka ( końcówki i oryginalne pudełko nie są wymagane)
- Kopię dokumentu gwarancyjnego
- Numer zgłoszenia nadany po wypełnieniu formularza on-line lub opis usterki wraz z danymi kontaktowymi
4. Tak przygotowaną reklamację wyślij na adres Serwisu:
SEYSSO ul. Jana Kazimierza 25B, lokal U3 01-248 Warszawa lub dostarcz osobiście do jednego z punktów sprzedaży. Dostępne punkty sprzedaży
Co, jeśli moja gwarancja się skończyła? Nie martw się! W SEYSSO chcemy, abyś cieszył się naszymi produktami jak najdłużej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sprzedaży pogwarancyjnej, która może zapewnić rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Pamiętaj, że jesteśmy tu, aby wspierać Cię na każdym etapie – od momentu zakupu, aż po obsługę posprzedażową. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nasz zespół jest gotowy, aby Ci pomóc.