Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin Subskrypcji

REGULAMIN SUBSKRYPCJI PRODUKTOWEJ seysso.pl

Niniejszy Regulamin opisuje zasady funkcjonowania mechanizmu automatycznego i okresowego zamawiania niektórych Produktów z oferty Sklepu (subskrypcji). W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem, zastosowanie znajdą postanowienia ogólnego regulaminu Sklepu i powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Odpowiedzialnym za funkcjonowanie Sklepu oraz mechanizmu subskrypcji jest SHOP DENT WOJCIECH MADEJ, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z siedzibą: ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa, NIP: 5272541818, REGON: 141115076, zwana dalej „Usługodawcą”. Każdy Klient dokonujący zakupu subskrypcji na wybrany produkt z asortymentu Sklepu jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Usługodawca za pomocą Sklepu i w ramach swojego asortymentu umożliwia Klientom złożenie Zamówienia na cykliczną dostawę wybranych Produktów, we wskazanych przez Klienta odstępach czasu, bez konieczności składania kolejnych Zamówień aż do momentu zakończenia subskrypcji. W takiej sytuacji płatność za subskrypcję dokonywana jest wyłącznie przy wykorzystaniu płatności kartą i tylko przy wykorzystaniu jednej i tej samej karty, względnie potwierdzenia złożenia kolejnego Zamówienia subskrypcyjnego na e-mail Klienta i żądania dokonania wpłaty za Zamówienie jedną z metod udostępnionych w linku tego e-maila.

2. W celu złożenia Zamówienia na dany produkt w modelu subskrypcji, konieczne jest podanie adresu e-miał podczas składania zamówienia. Konto użytkownika na stronie Sklepu nie jest zakładane automatycznie.  Dla łatwiejszej konfiguracji, zarządzania oraz modyfikacji subskrypcji, zaleca się założenie konta użytkownika na stronie Sklepu.

3. W przypadku złożenia Zamówienia na dany produkt modelu subskrypcji przez Klienta, który posiada konto użytkownika na stronie Sklepu, subskrypcja będzie automatycznie powiązana z kontem Klienta. Klient będzie mógł zarządzać subskrypcją bezpośrednio z poziomu swojego konta, w tym dokonywać modyfikacji, przeglądać szczegóły subskrypcji oraz kontrolować ustawienia dotyczące płatności i dostaw.

4. Złożenie Zamówienia na cykliczną dostawę określonych produktów odbywa się w sposób identyczny jak w przypadku innych Produktów, z tą różnicą, że przed dodaniem subskrypcji do koszyka, Klient ustala parametry subskrypcji na stronie produktowej wybierając produkt i częstotliwość dostarczania danego Produktu.

5. W ramach konfigurowania parametrów subskrypcji, systemy informatyczne Sklepu automatycznie podpowiedzą Klientowi, które Produkty są kompatybilne z innymi Produktami.

6. W ramach konfigurowania parametrów subskrypcji możliwy jest wybór subskrypcji rodzinnej poprzez dodanie kont innych członków rodziny, nie więcej jednak niż 6 takich kont.

7. Po dokonaniu zakupu subskrypcji Usługodawca za pomocą Sklepu wysyła do Klienta wiadomość e-mailową z potwierdzeniem uruchomienia subskrypcji wraz ze wskazaniem jej przedmiotu, ilości, ceny (w tym o zmianie ceny jeżeli miała ona miejsce), terminie realizacji oraz o dacie planowego pobrania środków z karty płatniczej (z podaniem jej danych). Wiadomość taka przesyłana jest niezwłocznie nie później jednak niż na 3 dni przed pobraniem środków. Ponadto, Usługodawca informuje Klienta o możliwości zakończenia subskrypcji załączając link prowadzący do ustawień umożliwiających jej zakończenie. W przypadku zakończenia subskrypcji nastąpią skutki wskazane w ust. 9 poniżej.

8. Klient zarządza subskrypcją z poziomu konta Klienta według dostępnych tam opcji.

9. Subskrypcja dokonywana jest na czas nieokreślony, względnie możliwe jest wykupienie subskrypcji na czas określony.

10. Klient może zakończyć subskrypcję w każdym czasie. Zakończenie subskrypcji przez Klienta jest równoznaczne z cofnięciem zgody na kolejne obciążenia jego karty płatniczej i powoduje wstrzymanie tworzenia nowych Zamówień. W takim przypadku ostatnie opłacone Zamówienie zostanie zrealizowane jako ostatnie.

11. W celu zakończenia subskrypcji Klient ma możliwość zrobienia tego z poziomu swojego konta w Sklepie przez wybór odpowiedniej opcji w panelu zarządzania subskrypcją albo poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres Sklepu.

12. W przypadku braku posiadania konta w Sklepie, Klient w celu zakończenia subskrypcji zobowiązany jest do przesłania wiadomości e-mail zawierającej oświadczenie o zamiarze zakończenia subskrypcji. Wiadomość powinna zostać wysłana na adres e-mail wskazany przez Usługodawcę do kontaktu w sprawach subskrypcji.

13. Aktywacja subskrypcji jak i kolejne, cykliczne płatności, wykonywane są w oparciu o kartę płatnicza, której użył Klient do dokonania pierwszej opłaty. Dokonując Zamówienia na subskrypcję, Klient oświadcza, że ma pełne prawo do posługiwania się obciążaną kartą płatniczą, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Usługodawcę cyklicznych obciążeń w związku z obsługą subskrypcji, oraz że karta płatnicza, która ma zostać obciążona posiada autoryzację do dokonywania cyklicznych płatności bez konieczności ich każdorazowego potwierdzania przez Klienta.

14. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zakończenia oferowania usługi subskrypcji. W takim przypadku Usługodawca poinformuje o tym fakcie Klienta w formie e-mail z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem. W takim przypadku, kolejne środki z Karty nie zostaną pobrane oraz nie będą tworzone kolejne Zamówienia w ramach subskrypcji, a ostatnie opłacone Zamówienie zostanie zrealizowane jako ostatnie.

15. W ramach usługi subskrypcyjnej każdy produkt objęty subskrypcją jest automatycznie objęty stałym rabatem w wysokości 10% względem ceny regularnej. Rabat nalicza się automatycznie przy aktywacji subskrypcji i obowiązuje do momentu jej zakończenia. Rabat nie łączy się z innymi promocjami okresowymi, zniżkami kodowymi ani kuponami.

16. Produkty dostarczane w ramach subskrypcji objęte są darmową dostawą, bez względu na wartość zamówienia. Klient nie musi osiągać minimalnej kwoty, a zamówienia mogą zawierać pojedyncze sztuki produktu. Dostawa odbywa się automatycznie w wybranych cyklach, zgodnie z harmonogramem wybranym podczas zakupu subskrypcji.

17. W przypadku złożenia zamówienia obejmującego kilka Produktów w ramach jednej subskrypcji, wszystkie Produkty objęte są wspólnym harmonogramem dostaw, ustalonym w chwili zakupu subskrypcji. W celu przypisania odmiennych harmonogramów dostaw do poszczególnych produktów, Klient zobowiązany jest do złożenia odrębnych Zamówień na cykliczną dostawę dla każdego z produktów.

18. Usługodawca ma prawo do zmian cen Produktów objętych subskrypcją w trakcie jej trwania. W takim przypadku Klient jest informowany o tym fakcie drogą mailową z prawem do zakończenia subskrypcji w ciągu 7 dni od powiadomienia. W przypadku wyrażenia zgody subskrypcja będzie kontynuowana w formie niezmienionej i w oparciu o nową cenę. W przypadku wyboru zakończenia subskrypcji nastąpią skutki, o których mowa w ust. 9 powyżej.

19. Jeżeli próba obciążenia karty nie powiedzie się, Klient zostanie poinformowany w formie mailowej o braku możliwości pobrania płatności i zostanie mu wskazany termin do dokonania płatności za bieżące Zamówienie w ramach subskrypcji lub możliwość zakończenia subskrypcji ze skutkami wskazanymi w ust. 9 powyżej. W przypadku braku płatności w terminie subskrypcja zostanie automatycznie zakończona, a nieopłacone Zamówienie w jej ramach zostanie anulowane.

20. Każdorazowe Zamówienie w ramach subskrypcji zostanie zrealizowane wyłącznie po skutecznym pobraniu środków z karty płatniczej Klienta przypisanej do subskrypcji.

21. W przypadku zwrotu przesyłki do Usługodawcy na skutek braku jej odbioru (niezależnie od wybranej formy przesyłki) będzie ona składowana na koszt i ryzyko Klienta w siedzibie Usługodawcy przez okres 14 dni. W takim przypadku Sprzedawca wystąpi do Klienta z wezwaniem do odebrania Zamówienia i wskazaniem terminu odbioru. Po upływie tego terminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, utylizacji takiej przesyłki na koszt Klienta, względnie dalszej odsprzedaży jej zawartości oraz dochodzenia kosztów zwrotu przesyłki, kosztów jej przechowywania i stosownego odszkodowania, a także do zakończenia realizacji subskrypcji na dalsze okresy jej trwania.

22. W związku z realizacją zamówień na cykliczną dostawę określonych produktów, Klient będzie otrzymywał automatyczne powiadomienia e-mailowe zgodnie z następującym harmonogramem:

1) 8 dni przed planowaną datą wysyłki zamówienia subskrypcyjnego – wiadomość informująca o zbliżającym się odnowieniu subskrypcji,

2) 7 dni przed planowaną datą wysyłki zamówienia subskrypcyjnego – wiadomość przypominająca o możliwości dokonania zmian w zamówieniu, obejmujących w szczególności adres dostawy, wybór produktu lub termin realizacji dostawy.

3) 5 dni przed planowaną datą wysyłki zamówienia subskrypcyjnego – informacja o zamknięciu możliwości edycji zamówienia, po którym wprowadzanie jakichkolwiek zmian w zamówieniu nie będzie już możliwe.

§ 2 REKLAMACJE

1. Usługodawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu zgodnego z umową i bez wad oraz do należytego wykonywania umówionych usług.

2. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć reklamację i poinformować Usługodawcę o zaobserwowanych nieprawidłowościach oraz udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sklepu.

3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu i dalszym postępowaniu w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na innym trwałym nośniku.

4. W pozostałym zakresie, proces reklamacji przebiega identycznie jak w przypadku innych Produktów dostępnych w asortymencie Sklepu, w szczególności w zakresie reklamacji dotyczących wadliwości dostarczonego w ramach subskrypcji Produktu.

§ 3 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Klientowi nie przysługuje 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy wynikający z praw przyznanych mu jako Konsumentowi. Odstąpienie nie przysługuje na mocy art. 38 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o prawach konsumenta, ze względu na to, że umowa zawierana z Usługodawcą dotyczy dostarczenia towaru ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia oraz towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Poszczególne zamówienia w ramach subskrypcji złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.  Dodane postanowienie w związku z tym, że nie jest wymagane konto w Sklepie do zakupu subskrypcji

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 946 opinii
pixel