Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin Przedłużonej Gwarancji

W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego towaru, Klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, o ile na dany towar została udzielona gwarancja (w terminach nią przewidzianych) oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi (w terminie określonym przepisami prawa). Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi. Producent („Gwarant”) udziela przedłużonej gwarancji („Gwarancja”) na wybrane produkty ze swojego asortymentu prezentowanego na stronie Sklepu, zgodnie z następującymi zasadami:

 

1. Okres gwarancji na zakupiony towar wynosi 12 miesięcy od dnia upływu standardowego okresu gwarancji producenta Produktu, a która wynosi 2 lata od udokumentowanej fakturą lub paragonem daty zakupu Produktu.

2. Warunkiem uzyskania przedłużonej Gwarancji, jest dokonanie jej zakupu dla danego Produktu w trakcie składania zamówienia. Po dokonaniu zakupu przedłużonej Gwarancji dla danego Produktu, Gwarant prześle na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu odpowiednie potwierdzenie. Potwierdzenie takie należy zawsze dołączyć do zgłoszenia gwarancyjnego.

3. Gwarancja obejmuje jedynie następujące Produkty i nie obejmuje akcesoriów (z wyłączeniem ładowarek) (np. końcówki, etui itp.): 

4.       Gwarancja nie ogranicza, nie wyłącza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, czy jego wadliwości (rękojmi).

5.       Dla uniknięcia wątpliwości, przyjmuje się, że przedłużona Gwarancja nie jest kierowana do, i tym samym nie mogą z niej skorzystać (1) osoby fizyczne będące przedsiębiorcami, dla których zakup Produktu związany jest bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą oraz posiada dla tych osób charakter zawodowy; (2) osoby prawne; oraz (3) jednostki organizacyjne nieposiadającej osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. Zgłoszenie dokonane przez takie osoby uznaje się za bezskuteczne i nie generujące jakichkolwiek skutków, w tym nienakładające na Gwaranta obowiązku odpowiedzi.

6. W okresie gwarancji, Produktu nie wolno naprawiać poza czynnościami zaleconymi w instrukcji obsługi. Nie wolno również dokonywać zmian w konstrukcji Produktu bez uzgodnień z Gwarantem.

7. Warunkiem obowiązywania gwarancji jest przestrzeganie zaleceń zawartych w instrukcji obsługi.

8. Ewentualna naprawa/wymiana urządzenia nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których użytkownik zobowiązany był samodzielnie, jak również czynności konserwacyjnych.

9. Termin naprawy może ulec przedłużeniu o czas dostawy części zamiennych.

10. Serwis Produktu nie obejmuje żadnych dodatkowych kosztów poniesionych przez kupującego (tj. np. kosztów uruchomienia, itp.).

11. W przypadku chęci skorzystania z Gwarancji należy najpierw poinformować o tym fakcie Gwaranta. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

12. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub nieprawidłowości pracy Produktu należy natychmiast go wyłączyć, odłączyć od sieci, uniemożliwić dostęp do urządzeń osobom nieupoważnionym oraz niezwłocznie poinformować Gwaranta.

13. W celu dokonania zgłoszenia gwarancyjnego należy poinformować Gwaranta o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz  odesłać Produkt na adres Gwaranta.

14. W przypadku gdy zajdzie konieczność odesłania sprzętu do producenta, poinformuje on korzystającego z gwarancji o tym w terminie do 14 dni od dokonania zgłoszenia.

15. Zgłoszenia można dokonać w formie elektronicznej na adres e-mail Gwaranta wskazany na początku Regulaminu.

16. Gwarant niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki od Klienta z Produktem, zajmie stanowisko co do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu, pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu.

17. Transport Produktu objętego zgłoszeniem odbywa się na koszt Gwaranta.

18. Zgłoszenie nie zostanie skierowane do realizacji w przypadku niedołączenia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną podane objawy uszkodzenia lub gdy odesłany Produkt będzie niekompletny, tj. nie zostanie dostarczony w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym lub opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogicznie do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne wraz z pełnym wyposażeniem.

19. Zakazuje się zrywania jakichkolwiek plomb i zabezpieczeń fabrycznych lub usuwania z urządzenia oznaczenia typu i numeru fabrycznego.

20. W ramach Gwarancji można żądać naprawy sprzętu lub wymiany na nowy. Gwarant decyduje o wymianie sprzętu na nowy, jeżeli naprawa nie będzie uzasadniona. Jeżeli z jakichkolwiek powodów także wymiana na nowy nie będzie uzasadniona (zbyt długi termin oczekiwania, wycofanie modelu itd.), Gwarant może zdecydować o zwrocie ceny.

21. Powyższa Gwarancja nie znajduje zastosowania w następujących przypadkach:

●  Gdy uszkodzenia produktu są następstwem niewłaściwego transportu środkami nabywcy, użyciem nieoryginalnych części zamiennych lub wynikiem wykorzystania niezgodnego z przeznaczeniem lub zaleceniami instrukcji obsługi.

●  Gdy uszkodzenia występują jedynie na powierzchni urządzenia (zadrapania, przetarcia),

●  Gdy uszkodzenia występują na skutek podłączenia Produktu do niekompatybilnej instalacji elektrycznej.

●  Gdy uszkodzenia powstały na skutek zgubienia Produktu,

●  Gdy uszkodzenia powstały poza okresem obowiązywania Gwarancji.

●  Gdy uszkodzenia są skutkiem niewłaściwego przechowywania lub konserwacji.

●  Gdy uszkodzenia powstały na skutek wadliwego lub nieprofesjonalnego podłączenia urządzenia do instalacji.

●  Gdy uszkodzenia wynikają z ingerencji w produkt osób nieautoryzowanych jak również wszelkich innych przeróbek, przez osoby do tego nieupoważnione.

●  Gdy uszkodzenia powstały w wyniku działania sił zewnętrznych, niezwiązanych z urządzeniem, którego gwarancja dotyczy (np. mrozu, ognia,  klęsk żywiołowych, sił wyższych itp.)

●  Gdy uszkodzenia wynikają z niestosowania się do zaleceń instrukcji lub braku wykonywania (niewłaściwego wykonywania) czynności przewidzianych w instrukcji.

●  Gdy uszkodzenia dotyczą Produktów z usuniętym lub uszkodzonym numerem seryjnym.

●  Gdy uszkodzenia dotyczą Produktów z niewielkimi różnicami jakości, które są nieistotne z punktu widzenia wartości urządzenia i jego zdatności do użytku.

 

22. Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanego sprzętu z urządzeniami lub częściami firm trzecich i ewentualne niezgodności z tego tytułu nie podlegają Gwarancji.

23. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek awarii zakupionego sprzętu. 

24. Gwarant nie odpowiada za szkody powstałe wskutek istnienia wady m. in. takie jak powstałe przypadkiem uszkodzenia sprzętu nie spowodowane przyczynami tkwiącymi w sprzedanej rzeczy.

25. Gwarancja ważna jest tylko z dowodem zakupu (paragon, faktura). Karta gwarancyjna bez załączonego dokumentu zakupu nie jest ważna.

26. Warunki Gwarancji są realizowane wyłącznie na Produkty zakupione na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

27. W zakresie przetwarzania danych w związku z gwarancją, zastosowanie znajdują postanowienia polityki prywatności zamieszczonej na stronie Sklepu. 

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 592 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-19
ok
2024-12-18
Bardzo szybka dostawa. Towar zgodny z opisem
pixel